Iščite po katalogu

 
 
 

Reference

Mnogo podjetij v Sloveniji so nam izkazala zaupanje, med drugim prvo interno IP povezavo med dvema objektoma že leta 2000. Tovrstna tehnologija nam ni neznanka.

Ponosni smo predvsem na leto 1997 ko smo kot Siemesnovi partnerji osvojili 1. mesto v Evropi kot najboljši prodajni partnerji iz Slovenije.

Klicni center na Reševalni postaji v UKC v Ljubljani pa je posebno poglavlje. Leta 2001 smo zagnali Klicni Center, ki je temeljil na Siemensovi telefonski centrali Hicom 150 E Office/Com, povezan navzven na Telekom z ISDN kanali, na UKC z "JP" analognimi prenosniki, z "CB" analognimi linijami na MORS - Republiški klicni center 112, IP povezava kot redudančna povezava z MORS - Republiški klicni center 112, z "CB" analognimi linijami na MNZ - Republiški klicni center 113, z ISDN kanali z UKC centrom za naročanje urgentnih prevozov.

Klicni center prilagojen uporabniku, avtomatsko razdeli dohodne klice po posameznih skupina, prednajava, snemanje vseh klicev, računališko podprta telefonija (klicanje iz PC), statistična obdelava podatkov (grafični prikazi), nadzor in upravljanje nad eksternimi napravami (domofoni, rampe), vse to se upravlja in nadzoruje preko danes posodobljenega sistem HiPath 3000.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.